Koordinace svatebního dne

Svatební den je jedním z nejdůležitějších dnů v životě každé ženy, a i když to pánové nepřiznají, svatba je důležitá i pro ně. Je to jedinečný den plný zážitků, přátel a zábavy. Právě proto byste si tuto událost měli naplno užít a nenechat se stresovat možnými zádrhely. Koordinace svatebního dne je jako stvořená pro všechny, kteří si svůj velký den chtějí naplánovat sami a pak se jen dívat, jak se odvine před jejich očima bez toho, že by hnuli prstem.

Nechte své starosti na našem týmu svatebních koordinátorek a my se postaráme o hladký průběh vašeho svatebního dne. Budeme vám k dispozici od oblékání nevěsty a uvítání hostů až po večerní zábavu, ohlídáme dodavatele a nasměrujeme hosty. Postaráme se o všechnu práci a na vás zbyde zábava.

Vy svou svatbu připravíte, my ji zrealizujeme tak, jak jste si ji vysnili.

Jak funguje spolupráce s naší svatební agenturou?

Základem naší spolupráce je první bezplatná a nezávazná schůzka. Řeknete nám vaše priority a pobavíme se o průběhu vašeho svatebního dne. Na základě vaší poptávky vám připravíme nabídku služeb a cenový odhad na míru. Pokud budete s návrhem souhlasit, následuje podpis smlouvy o spolupráci a zaplacení zálohy ve výši 60 % z odhadované ceny.

Před svatbou se sejdeme až na třech schůzkách, při kterých probereme postup příprav svatby a domluvíme důležité detaily. Vodítkem celé spolupráce a přípravy svatebního dne se stane časový harmonogram, který společně připravíme a zapíšeme do něj jednotlivé povinnosti, které od nás budete ve svatební den očekávat.

Koordinace svatebního dne obsahuje:

Celý svatební den ve vašich službách a konzultace k tomu :-)
  • Kontrola a koordinace svatebních dodavatelů.
  • Asistence při oblékaní nevěsty a ženicha.
  • Vítání a shromáždění svatebních hostů.
  • Výzdoba aut připravenými dekoracemi.
  • Omyrtování hostů (připnutí vývazků).
  • Předání dokladů a prstýnků matrikářce/knězi.
  • Předání kytic do ruky a připnutí korsáží.
  • Organizace svatební kolony.
  • Koordinace hostů během obřadu/asistence svatební koordinátorce na místě obřadu.
  • Převzetí svatebních darů a přání při gratulacích.
  • Asistence při focení novomanželů.
  • Pomoc při koordinaci svatební hostiny.
  • Ohlášení prvního novomanželského tance.
  • Asistence svědkům při svatebních hrách.
  • Vyplácení dodavatelů předem domluvenými částkami.

Svatební den už je za rohem

Týden před vaším svatebním dnem vám pošleme finální harmonogram svatebního dne, ve kterém budou specifikované naše povinnosti a zodpovědnost za domluvené úkoly. Tento harmonogram podléhá vašemu schválení. Po odsouhlasení harmonogramu, nebo pokud od vás do tří dní před svatbou nedostaneme návrhy na změny, budeme harmonogram považovat za závazný a neměnný. Nejpozději den před svatbou také proběhne doplacení zbylé částky za naše služby.

Samotná koordinace svatebního dne zahrnuje celý komplex služeb zajištěných svatebními koordinátorkami. Ty budou k dispozici během celého dne – od ranních příprav nevěsty a ženicha až do večerního rautu, či začátku volné zábavy. Tedy od začátku až do konce. Souhrn úkolů a povinností koordinátorek je uveden výše a konkrétní úkoly budou vždy specifikovány dle přání snoubenců a typu svatby.

Běžící nevěsta

Koordinace svatebního dne 10 000 – 15 000 Kč

Mám zájem